ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΙΣ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΩΝ ΣΤΕΓΩΝ ΠΑΡΚΩΝ SUNWIND. Πατήστε στις φωτογραφίες για λεπτομέρειες και αναλυτική σας ενημέρωση.

ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ, ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ, ΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. Το νέο BMW i3.

02-10-2014 ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ, ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ, ΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. Το νέο BMW i3.

Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο ι3 της BMW επισκέφθηκε το προεδρειο της ΣΤΕΓΗΣ στο MEDITERANEAN COSMOS στην Θεσσαλονίκη και ευχόμαστε η παρουσίαση του μοντέλου απο την Βαυαρική εταιρεία να είναι η απαρχή της εφαρ,μοπγ'ης του Net metering στην Ελλάδα με δωρεάν μετακινήσεις απο τον ηλιο μέσω των φωτοβολταικών στην στέγη μας.

http://www.bmw.gr/gr/el/newvehicles/i/i3/2013/showroom/index.html

Δείτε παρακάτω όλες τις φωτογραφιες του νέου μοντέλου που εμείς βγάλαμε και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του καθώς και την τιμή του.

 i3 1Z21 i3 BEV 170 36.150 €

 i3 REX 170 13 40.800 €

Μπαταρία ιόντων λιθίου

Η τροφοδοσία ενέργειας του ηλεκτροκινητήρα καθώς και όλων των περαιτέρω λειτουργιών του αυτοκινήτου γίνεται μέσω μιας ειδικά εξελιγμένης μπαταρίας ιόντων λιθίου που αποτελεί το νέο πρότυπο αναφορικά με την ενεργειακή απόδοση. Το εξελιγμένο σύστημα θέρμανσης/ψύξης της μπαταρίας υψηλής τάσης διασφαλίζει ότι η ενεργειακή ισχύς (και συνεπώς η αυτονομία του αυτοκινήτου) δεν επηρεάζεταιαπό θερμοκρασιακές διακυμάνσεις και συμβάλλει έτσι ουσιωδώς στην αύξηση της αποδοτικότητας και της διάρκειας ζωής των στοιχείων. Για την μπαταρία υψηλής τάσης δίνονται 8 χρόνια ή 100.000 km εγγύηση.*

Μέσω του παραδιδόμενου καλωδίου φόρτισης, η επαναφορτιζόμενη μπαταρία φορτίζεται πλήρως ακόμη και εντός 8 ωρών. Με το προαιρετικά διατιθέμενο Wallbox Pure, η διάρκεια φόρτισης μειώνεται κατά περίπου 30%.

* Για 70% της χωρητικότητας φόρτισης.

Ηλεκτροκινητήρας

Ο ηλεκτροκινητήρας του νέου BMW i3 έχει διαμορφωθεί ιδανικά για χρήση εντός και αποδίδει 125 kW/170 PS με ροπή στρέψης 250 Nm. Όλη η ροπή στρέψης, όπως συνηθίζεται στους ηλεκτροκινητήρες, διατίθεται ήδη από το ρελαντί και δεν χρειάζεται να αναπτυχθεί μέσω της αύξησης του αριθμού στροφών κινητήρα, όπως γίνεται στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αυτό προσφέρει στο νέο BMW i3 μία ιδιαίτερα αυξημένη ευελιξία σε κάθε κατάσταση και αποτελεί εγγύηση για εντυπωσιακές τιμές επιτάχυνσης: Από τα 0 στα 60 km/h επιταχύνει το νέο BMW i3 σε κάτω από τέσσερα δευτερόλεπτα, τα 100 km/h είναι γεγονός σε μόνο 7,2 δευτερόλεπτα (7,9 δευτερόλεπτα στην έκδοση με Range Extender). Το ίδιο εντυπωσιακή: Η σχεδόν αθόρυβη εμπειρία οδήγησης.

Για να επιτευχθεί σε κάθε οδηγική κατάσταση μια ιδανική αυτονομία, κατά την εξέλιξη του νέου BMW i3 δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στην χαμηλή κατανάλωση ενέργειας των ηλεκτρικών εξαρτημάτων. Έτσι, η θέρμανση εσωτερικού χώρου εξοικονομεί έως και 30% ρεύμα σε σύγκριση με μία συμβατική ηλεκτρική θέρμανση. Στον εσωτερικό και προαιρετικά ακόμη και στον εξωτερικό φωτισμό χρησιμοποιούνται LEDs οικονομίας.

Επιπλέον, ο ηλεκτροκινητήρας δίνει τη δυνατότητα φρεναρίσματος μέσω του πεντάλ γκαζιού. Όταν ο οδηγός αφήνει το πεντάλ γκαζιού, ο ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει τη λειτουργία ενός εναλλάκτη, ο οποίος επανατροφοδοτεί το ρεύμα που παράγεται από την κινητική ενέργεια στην μπαταρία υψηλής τάσης. Χάρη σε αυτή την επονομαζόμενη ανάκτηση ενέργειας, παράγεται μία ροπή πέδησης, η οποία έχει ως αποτέλεσμα την αποτελεσματική επιβράδυνση του αυτοκινήτου και η οποία επιβραβεύει την ιδιαίτερα προνοητική οδήγηση.

Πρωτοποριακή οδηγική απόλαυση: ο συνδυασμός ενός ηλεκτροκινητήρα υψηλών επιδόσεων, ο οποίος διασφαλίζει με την τεράστια ροπή του από το ρελαντί εντυπωσιακές τιμές επιτάχυνσης, το ιδιαίτερα χαμηλό κέντρο βάρους και η ιδανική κατανομή βάρους, προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης.

Η υψηλή ροπή στρέψης του ηλεκτροκινητήρα διατίθεται σε μια πολύ μεγάλη περιοχή αριθμού στροφών, επιτρέποντας έτσι το ομοιογενές «ξεδίπλωμα» της ισχύος. Το κιβώτιο ταχυτήτων μίας σχέσης διασφαλίζει ιδανική μετάδοση ισχύος στους πίσω τροχούς και επιτρέπει στο νέο BMW i3 να επιταχύνει, χωρίς καμία απώλεια ισχύος, μέχρι τα 150 km/h.

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

Τα τελευταία χρόνια, πελάτες διένυσαν δοκιμαστικά πάνω από 20 εκατομμύρια χιλιόμετρα με ηλεκτρικά αυτοκίνητα του BMW Group. Αυτά τα δεδομένα πέρασαν στην εξέλιξη του συστήματος ηλεκτροκίνησης του νέου BMW i3. Μία φόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης είναι αναγκαία μόνο κάθε δύο έως τρεις μέρες – κάτι που σημαίνει ότι το νέο BMW i3 με αυτονομία 130-160 km διασφαλίζει με απόλυτη βεβαιότητα τις καθημερινές μετακινήσεις. Στο νέο BMW i3 με Range Extender η αυτονομία φτάνει τα 240-300 km. Η δυναμική ένδειξη αυτονομίας δείχνει τους προορισμούς που μπορούν να επιτευχθούν άμεσα με τη μορφή ενός περιγράμματος περιφέρειας. Ανάλογα με τον προορισμό, το σύστημα υποβοήθησης αυτονομίας συνιστά την αλλαγή στο πρόγραμμα οδήγησης ECO PRO ή ECO PRO+, ώστε να αυξηθεί η ηλεκτρική αυτονομία κατά 30% έως και 200 km*.

* Αναλόγως της εξατομικευμένης οδηγικής συμπεριφοράς, προσδιορίστηκε σε εσωτερική μελέτη κατανάλωσης της BMW.

Το νέο BMW i3 καλύπτει με την αυτονομία του της τάξης των 130-160 χιλιομέτρων στο στάνταρ πρόγραμμα οδήγησης COMFORT το μεγαλύτερο μέρος όλων των αναγκαίων διαδρομών, ακόμα και στην περίπτωση ανθρώπων που εργάζονται σε διαφορετική πόλη από αυτή που ζουν. Για την τακτική χρήση του νέου BMW i3 σε μεγαλύτερες διαδρομές, το προαιρετικά διαθέσιμο Range Extender (REx) στο νέο BMW i3 επιτρέπει την αύξηση της αυτονομίας στα 240-300 km και με την ιδιαίτερα αποδοτική λειτουργία ECO PRO ή ECO PRO+ ακόμη και στα 340 km. Το σύστημα αύξησης αυτονομίας REx αποτελείται από έναν μικρό και αθόρυβο βενζινοκινητήρα. Αυτός ο κινητήρας κινεί έναν εναλλάκτη, ο οποίος φορτίζει πάλι την μπαταρία υψηλής τάσης ώστε το αυτοκίνητο να μπορεί να συνεχίσει να κινείται με ηλεκτρική ενέργεια.

Το BMW eDrive αποτελεί μια νέα εξέλιξη στο πλαίσιο της τεχνολογίας BMW EfficientDynamics. Έτσι ο εντυπωσιακά ισχυρός ηλεκτροκινητήρας που εξελίχθηκε και κατασκευάζεται από την BMW, σε συνδυασμό με τις μπαταρίες υψηλής τάσης ιόντων λιθίου και την έξυπνη διαχείριση ενέργειας, διασφαλίζει οδηγική απόλαυση και υψηλή ενεργειακή απόδοση. Το νέο BMW i3 έχει προσαρμοστεί ιδανικά στις ανάγκες οδήγησης στην πόλη και επιτρέπει ταυτόχρονα άνετες διαδρομές στο επαρχιακό δίκτυο χωρίς κανένα άγχος για την αυτονομία.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΉ